Geachte heer/mevrouw,

De Máxima Commissie van de Hilversumsche Golf Club en het team van de Prinses Máxima Centrum Foundation kijken met veel genoegen terug op het derde Prinses Máxima Centrum Golf Open, dat vorig jaar op 20 september plaatsvond.

Het was weer een buitengewoon geslaagde golfdag. We waren zeer verheugd dat dankzij de geweldige bijdragen van de deelnemers en sponsoren een prachtig netto-bedrag van € 193.000,- aan het Talentenprogramma in het Máxima besteed kan worden in 2024.

Wij zetten de traditie voort. Dit jaar zal het toernooi plaatsvinden op woensdag 4 september. Er is weer ruimte voor 30 flights van vier spelers. Wij hopen dat u erbij wilt zijn.
Dit golftoernooi wordt georganiseerd in het kader van de meerjarige samenwerking die in 2018 – het jaar van de start van het Prinses Máxima Centrum – is aangegaan tussen haar en de Hilversumsche.

Speciaal voor dit toernooi hebben wij binnen het Talentenprogramma een specifiek project gekozen om met elkaar te realiseren. Het gaat om onderzoek voor kinderen met bottumoren die nog steeds een slechte kans op overleven hebben. Nadere informatie over dit onderzoek volgt in de loop van dit jaar.

Anders dan de voorgaande jaren zal er tijdens het diner geen veiling zijn, maar wij zouden de Máxima Commissie niet zijn als we niet toch op ludieke wijze de mogelijkheid bieden aan alle deelnemers om op anonieme wijze en naar eigen wens een bijdrage te kunnen leveren aan het project.

Het programma is als volgt:

• Datum:         woensdag 4 september 2024
  • Locatie:        Hilversumsche Golf Club, Soestdijkerstraatweg 172, Hilversum
  • Programma:

11:00 uur ontvangst, lunch en mogelijkheid tot inslaan

11:45 uur      opening, welkom en laatste instructies

12:15 uur      vertrek naar de holes

12:30 uur      start van de wedstrijd

17:30 uur       borrel met aansluitend diner met o.a. een update over het werk van het Prinses Máxima Centrum

• Einde avond:  22:00 uur
  • Spelvorm: gezamenlijke start; flights van vier personen individueel stableford in teamverband
  • Handicap:     maximaal 24
  • Kosten:         € 5.000,- per flight (plus btw over het voorgeschreven greenfee en catering gedeelte) inclusief lunch, baancatering, borrel en diner  voor vier personen

Graag nodigen wij u uit om dit jaar deel te nemen aan het Prinses Máxima Centrum Golf Open en uw flight aan te melden via Golftoernooi@prinsesmaximacentrum.nl.
Na ontvangst van uw aanmelding sturen wij u een inschrijfformulier toe. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met een van de ondergetekenden.

Wij zien ernaar uit u op 4 september aanstaande (weer) te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

mede namens het Bestuur van de Hilversumsche Golf Club,

Jaap Willeumier                                                                       Madelien Hoes

Máxima Commissie                                                                  Partnerships & Fundraising