NIKE Jeugd Open 2024 (inschrijving gesloten)

STARTLIJSTEN per 05-09-24
startlijst CAT1
startlijst CAT2
startlijst CAT3

De inspeelmogelijkheden zijn beperkt i.v.m. groot onderhoud van de driving range.

Vragen? Mail naar: jeugdcommissie@hilversumschegolfclub.nl

LOCATIE
Het toernooi wordt gespeeld op:

Hilversumsche Goflclub
Soestdijkerstraatweg 172
1213 XL Hilversum

BEREIKBAARHEID
De golfclub is het makkelijkst per auto te bereiken:

• Neem komende van de richting Amsterdam en Amersfoort de A1 en de A27 richting Utrecht
  • Neem komend vanuit Utrecht de A27 richting Hilversum/Almere
  • Neem afrit 33 – Hilversum op de A27
  • Einde afrit respectievelijk links of rechts afslaan.
  • Rechts aanhouden, let op uw snelheid, aan uw rechterhand staat de meeste actieve snelheids- en roodlichtcamera van Nederland!!
  • Bij de rotonde neemt u de eerste afrit rechts
  • Na ongeveer één kilometer slaat u rechtsaf naar de golfclub

SPONSORING
Wij zijn heel blij dat ons toernooi ook dit jaar wordt ondersteund met prachtige prijzen, beschikbaar gesteld door Nike Nederland.

SPELVORM
Er worden de volgende wedstrijdvormen gespeeld:

Handicap tot 9.9         18-holes strokeplay wedstrijd van de witte (jongens) en blauwe (meisjes) tee
Handicap 10.0-24,9    18-holes strokeplay wedstrijd van de gele(jongens) en rode (meisjes) tee
Handicap 25,0-36,0    18-holes stableford wedstrijd van de blauwe(jongens) en rode (meisjes) tee

Bij strokeplay (categorie1 en 2 ) moet  de speler de holes uitspelen op straffe van diskwalificatie.
Bij stableford wordt van de speler verwacht dat hij of zij zijn/haar bal oppakt als er geen punten meer kunnen worden gehaald.

Hier vind je het Wedstrijdreglement Hilversum Jeugd Open 2024.

PRIJZEN
In elke categorie zijn er 3 prijzen voor de 1ste 3 deelnemers, alsmede 1 prijs voor het beste meisje als die niet bij de beste 3 scores zit.
Er wordt een wisselprijs uitgereikt voor de beste bruto score in categorie 1. Deze deelnemer mag zich een jaar lang de Hilversum Nike Open Jeugdkampioen noemen.
Als laatste zijn er kleinere prijzen voor de longest drive in categorie 2 en 3 en voor een neary in alle categorieën.

De wedstrijd in categorie 1 maakt deel uit van de NGF jeugdranking en alle resultaten zullen dan ook doorgegeven worden aan de NGF. Wel dienen jullie zelf je eigen score in te vullen in de E-golf4U.